2014. november 1., szombat

3. rész

*Másnap* (Neymar szemszöge)
A következő napon már a Barca szállodába lazítottunk hogy kipihenjük a kemény meccset. Éppen aludtam mikor nagy zajokra kelkelm fel. Kimentem és mindenki csinálta a maga dolgát. csak én voltam az aki ilyen sokáig el tudott szunyókálni.
- Jaj haver! Jó sokáig aludtál! -csapta meg erősen Messi a hátamat.
- Ki kellet aludnom magam!
- Igen ez igaz. Na mindegy. hogy vagy a tegnapi dolog után? -érdeklődött.
- Sehogy. Hogy lennék? -kérdeztem.
- na hogy ne unatkozz van kedved játszani velem a fifa 15-el? -kérdezte Messi.
- Mért ne? játszunk egy jó meccset! -mondtam.
- Milyet?
- Én leszek a brazilokal te meg az argentinokkal. oké?
- Rendben!
keményen játszottunk de végül Messi nyert sajnos.
- Hahaha! Sose játszatok velem Fifát mert mindig én nyerek. És Pes-sel se nagyon játszatok ellenem mert abba is profi vagyok! -Messi.
- Ügyes voltál! -mondtam, de felénk jött Pique egy újsággal a kezébe.
- Tessék! -mondta Pique és a kezembe nyomta a újságot és elment.
- Ez meg mi? -kérdeztem.
- Olvasd el!
- Cristiano Ronaldot és Neymar Jr-t rendőrök választották szét!
- Látod? Nem is sejted de már a te képed van a címlapon!
- Tudtam hogy ez lesz! -dörzsöltem meg az arcomat.
- olvasd már el a cikket!
- Nem olvasom el mert nem érdekel. Nekem elég volt a címet is elolvasni! -mérgelődtem.
- Hát nem kellet volna botrányba keveredni, a csapatod hírét kockáztatni!
- Tudom és már bánom de nem tudom már visszahozni az időt!
- Jó... nem vagyunk mérgesek rád! Bár akkor haragudtunk nagyon!

*hanna szemszöge*
Ott ültem a kanapén és hallgattam Ronaldo kiabálását. Csepegteg a könnyeg a szememből, de őt nem nagyon érdekelte, annyira elegem lett az ordításból hogy még a fülemet is befogtam.
- Ne fogd be a füledet te kurva! -kiabál rám és megüt.
- Hogyne fognám be a fülem, mikor itt kiabálsz mint egy örült?
- Mindt mondtál rám? -közelebb jött és mérgesen a szemembe nézett.
- Azt hogy örült vagy. átkozott legyen az a nap, az a óta, az a másodpert mikor megismertelek!
- Tényleg? Hát nem fogsz tőlem megszabadulni egyhamar!-mondta Ronaldo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése